• 09-08-2013, 20:10:45
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem dandikliğimidir bendenmidir anlamadım. co.uk üzerinden kayıt olamıyorum. ülke ingiltere seçiliyor otomatik bu yüzden hesap alamıyorum.
    .fr de hesabım var zaten ama ondada fiyat daha pahalı. birinde 32 £ olan diğerinde 39£ + kdv.
    uğraşmamak için gittim aldım kartla ödedim şimdide verdiğim siparişi hiç bir yerde göremiyorum
    siparişi göremezsiniz efendim faturanızı görebilirsiniz ürün aktif olana kadar.
  • 09-08-2013, 20:11:40
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siparişi göremezsiniz efendim faturanızı görebilirsiniz ürün aktif olana kadar.
    nereden bakabilirim hocam?
  • 09-08-2013, 20:15:07
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereden bakabilirim hocam?
    home > Administration > Invoices > Orders in progress
  • 09-08-2013, 20:22:20
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem dandikliğimidir bendenmidir anlamadım. co.uk üzerinden kayıt olamıyorum. ülke ingiltere seçiliyor otomatik bu yüzden hesap alamıyorum.
    .fr de hesabım var zaten ama ondada fiyat daha pahalı. birinde 32 £ olan diğerinde 39£ + kdv.
    uğraşmamak için gittim aldım kartla ödedim şimdide verdiğim siparişi hiç bir yerde göremiyorum
    com/fr de euro ile co.uk ta sterlin ile satış yapılıyor
  • 09-08-2013, 20:26:11
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistem dandikliğimidir bendenmidir anlamadım. co.uk üzerinden kayıt olamıyorum. ülke ingiltere seçiliyor otomatik bu yüzden hesap alamıyorum.
    .fr de hesabım var zaten ama ondada fiyat daha pahalı. birinde 32 £ olan diğerinde 39£ + kdv.
    uğraşmamak için gittim aldım kartla ödedim şimdide verdiğim siparişi hiç bir yerde göremiyorum
    Birleşik Krallık sitesi Sterlin(£) ile satış yapıyor, Fransa sitesi Euro(€) ile satış yapıyor...

    Arada neredeyse hiç fark yok, 32£ = 40€ aşağı yukarı
  • 09-08-2013, 20:42:17
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    home > Administration > Invoices > Orders in progress
    kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum




    OsGaKa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    com/fr de euro ile co.uk ta sterlin ile satış yapılıyor
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birleşik Krallık sitesi Sterlin(£) ile satış yapıyor, Fransa sitesi Euro(€) ile satış yapıyor...

    Arada neredeyse hiç fark yok, 32£ = 40€ aşağı yukarı
    ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım teşekkürler
  • 09-08-2013, 20:43:53
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum








    ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım teşekkürler
    ödeme yaptığınızdan emin misiniz ?
  • 09-08-2013, 20:51:15
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum




    ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım teşekkürler

    Commandes en cours'a tıklarmısınız ? Devam eden siparişler orada olmalı.
  • 09-08-2013, 21:20:48
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme yaptığınızdan emin misiniz ?
    evet. fatura ekranına geri dönerek ulaştım. karttanda çekim yapılmış.






    HostPaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Commandes en cours'a tıklarmısınız ? Devam eden siparişler orada olmalı.
    oraya girince boş çıkıyor. çıkan ekrandaki yeni butona basıyorum o sayfada boş çıkıyor.