MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum




ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım teşekkürler

Commandes en cours'a tıklarmısınız ? Devam eden siparişler orada olmalı.