MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum








ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım teşekkürler
ödeme yaptığınızdan emin misiniz ?