kardeş benim ekran fransızca. fransızcaya fransızım

ingilizce yaptığımda hesaba girmiyor. şu ekrandaki tüm seçeneklere girdiğim halde ödediğim faturayı göremiyorum
ben euro ile sterlin simgesini farkedemedim sanırım

teşekkürler
ödeme yaptığınızdan emin misiniz ?