• 03-08-2013, 18:53:12
    sunucuoptimizasyon.com
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arif;

    OVH nin yaptığı yatırım belli yerleri kızdıracak hatta rekabet payı bile yok diyebilirim. Türkiyede varmı 10 20 avro'ya firewall hizmeti sunabilecek datacenter.

    Elbette sürekli 2 3 gbps saldırı alırsanız buna göre para talepleri olacaktır diye düşünmekteyim.Türkiye sevdalısı biri olarak bunları yazmak beni üzmüş olsada çözüm üretirken maliyeti düşünme mecburiyetimiz herzaman var.
    Halil müşteri senin, ahmetin, mehmetin, x firmanın maliyetini düşünmek zorunda değil, Türkiyede yatırım yapmak pahalı bir kez yatırım yaptım o beni aynı düzenle 5 sene götürür dersen batarsın, yatırım yapmak pahalı diyorsan kapat git o zaman insanları mağdur etme, müşteri hizmet alıyor para ödüyor ama müşteriye vaad edilen şeyler ortada yok yada stabil değil, atıyorum ddos koruma sağlıyorsun cihazlara para dökmüşsün ama hattın yok adama gülerler, sen ucuz hesaplar peşinde koşarken elin fransızı ücretsiz koruma verir senin müşterilerini kendine çeker. Müşteride bakar firma yerinde sayıyor yurtdışına kaçar.
  • 03-08-2013, 19:44:29
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halil müşteri senin, ahmetin, mehmetin, x firmanın maliyetini düşünmek zorunda değil, Türkiyede yatırım yapmak pahalı bir kez yatırım yaptım o beni aynı düzenle 5 sene götürür dersen batarsın, yatırım yapmak pahalı diyorsan kapat git o zaman insanları mağdur etme, müşteri hizmet alıyor para ödüyor ama müşteriye vaad edilen şeyler ortada yok yada stabil değil, atıyorum ddos koruma sağlıyorsun cihazlara para dökmüşsün ama hattın yok adama gülerler, sen ucuz hesaplar peşinde koşarken elin fransızı ücretsiz koruma verir senin müşterilerini kendine çeker. Müşteride bakar firma yerinde sayıyor yurtdışına kaçar.
    Malesef böyle arif. 1 Tane Bende Sipariş verdim gerekli testleri yapmak için.
  • 04-08-2013, 01:50:54
    Bir Adet sipariş verdim 1 hafta oldu PayPal hala beklemede diyor OVH da hiç biyerde siparişle alakalı bir şey göremiyorum nasıl bir sistemleri var hayret içerisinde bekliyorum
  • 04-08-2013, 03:19:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben sipariş için iptal ticketı açtım 5 gündür ödemeyi bile almadılar ödeme beklemede görünüyor
  • 04-08-2013, 03:26:22
    Türkiye'den hiç alabilen oldumu? Konuyu okudum aldım yazanlar var ama belki yurt dışında yaşıyorlardır. Sanırım sadece Avrupa Birliği vatandaşları alabiliyor dimi?
  • 04-08-2013, 03:28:08
    sunucuoptimizasyon.com
    Lia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'den hiç alabilen oldumu? Konuyu okudum aldım yazanlar var ama belki yurt dışında yaşıyorlardır. Sanırım sadece Avrupa Birliği vatandaşları alabiliyor dimi?
    Türkiyeden alabilen görmedim şu ana kadar, varsa bile söylemiyordur

    Kimsufileri avrupa birliğine üye ülkeler alabiliyor, diğer ovh modellerini alabilirsiniz.
  • 04-08-2013, 07:03:52
    Persembe günü almanya adresimle siparisi girdim ve hala sunucuyu alamadim. Twitter'de yeterli sunucu var ama Switch yok diye bilgi vermisler. Sunucuyu almak isteyen kesinlikle avrupa adresi kullanmasi gerekiyor
  • 04-08-2013, 12:46:26
    OVH'cılar için gelsin bu parça. Hepimiz bu haldeyiz


    http://www.youtube.com/watch?v=7gmCFG34NGs
  • 04-08-2013, 12:55:24
    Merhaba,

    31/07 tarihinde OVH üzerinden paket siparişi verdik.Bizde halen bekliyoruz.

    Parasıda aynı gün çekildi.Sipariş durumunuda takip edebilecek sayfa mevcut değil.