Halil müşteri senin, ahmetin, mehmetin, x firmanın maliyetini düşünmek zorunda değil, Türkiyede yatırım yapmak pahalı bir kez yatırım yaptım o beni aynı düzenle 5 sene götürür dersen batarsın, yatırım yapmak pahalı diyorsan kapat git o zaman insanları mağdur etme, müşteri hizmet alıyor para ödüyor ama müşteriye vaad edilen şeyler ortada yok yada stabil değil, atıyorum ddos koruma sağlıyorsun cihazlara para dökmüşsün ama hattın yok adama gülerler, sen ucuz hesaplar peşinde koşarken elin fransızı ücretsiz koruma verir senin müşterilerini kendine çeker. Müşteride bakar firma yerinde sayıyor yurtdışına kaçar.
Malesef böyle arif. 1 Tane Bende Sipariş verdim gerekli testleri yapmak için.