Arif;
OVH nin yaptığı yatırım belli yerleri kızdıracak hatta rekabet payı bile yok diyebilirim. Türkiyede varmı 10 20 avro'ya firewall hizmeti sunabilecek datacenter.
Elbette sürekli 2 3 gbps saldırı alırsanız buna göre para talepleri olacaktır diye düşünmekteyim.Türkiye sevdalısı biri olarak bunları yazmak beni üzmüş olsada çözüm üretirken maliyeti düşünme mecburiyetimiz herzaman var.
Halil müşteri senin, ahmetin, mehmetin, x firmanın maliyetini düşünmek zorunda değil, Türkiyede yatırım yapmak pahalı bir kez yatırım yaptım o beni aynı düzenle 5 sene götürür dersen batarsın, yatırım yapmak pahalı diyorsan kapat git o zaman insanları mağdur etme, müşteri hizmet alıyor para ödüyor ama müşteriye vaad edilen şeyler ortada yok yada stabil değil, atıyorum ddos koruma sağlıyorsun cihazlara para dökmüşsün ama hattın yok adama gülerler, sen ucuz hesaplar peşinde koşarken elin fransızı ücretsiz koruma verir senin müşterilerini kendine çeker. Müşteride bakar firma yerinde sayıyor yurtdışına kaçar.