• 03-08-2013, 16:32:25
    Üyeliği durduruldu
    jediking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10. güne girdik mSP modeli hala teslim edilmedi. Bu arada Datacenter olarak Est (SBG) burdan mı yoksa Roubaix Nord (RBX) burdanmı almak lazım sizce ? Aşağıdaki bilgiye göre SBG seçmem daha iyi olacak Türkiyeden erişim için ?

    Aynısını bende merak ediyorum, RBX veri merkezimi daha iyi yoksa SBG?

    Türkiyeden bağlantı için.
  • 03-08-2013, 17:00:45
    Bu ödemelerdeki HumanCheck olayı neye göre yapılıyor hiç anlamadım.
    Ben bu zamana kadar hiç beklemedim, anında onaylandı hepsi.
    Bugün denemek içni yeni kredi kartı ve yeni paypal hesabı ile ödeme yaptım dakikasına onay mail'i geldi..

    Geçen mSP serisi sunucularda da 72 saat yazıyordu, 72 saati geçirmeden teslim ettiler. Bu sunucuda da aynı performansı bekliyorum
  • 03-08-2013, 17:48:34
    sunucuoptimizasyon.com
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını bende merak ediyorum, RBX veri merkezimi daha iyi yoksa SBG?

    Türkiyeden bağlantı için.
    SBG, strasburg verimerkezi.

    Türkiyeye daha yakın olduğu için 8-10 ms fark ediyor. Ama rbx (roubaix) ovh nin merkezi daha fazla peering geçiyor daha fazla hat ve altyapı var ayrıca birden fazla datacenter var hepside büyük, sbg datacenteri 10-12 tane konteynırdan oluşuyor

    http://weathermap.ovh.net/

    SBG Strasburg



    RBX - Roubaix

    2 numaralı



    4 numaralı



    Bu da bonus olsun hadi yine iyisiniz

  • 03-08-2013, 18:14:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    online net için rezil diyordum, Ovh için kepaze kelimesi bile az kalıyor! Kimlik istemişler benden cevap yazdım 2 gündür yazdığıma cevap alamıyorum. Bence bu DC den mümkünse 6 ay uzak kalmakta fayda var. 6 ay stabil olacağını hiç sanmıyorum. Durumları kepazelikten bile çok ötelerde
  • 03-08-2013, 18:18:50
    sunucuoptimizasyon.com
    ilinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online net için rezil diyordum, Ovh için kepaze kelimesi bile az kalıyor! Kimlik istemişler benden cevap yazdım 2 gündür yazdığıma cevap alamıyorum. Bence bu DC den mümkünse 6 ay uzak kalmakta fayda var. 6 ay stabil olacağını hiç sanmıyorum. Durumları kepazelikten bile çok ötelerde
    Sipariş konusunda katılıyorum 3 gün dediler 5.gün geldi 10 günlerden falan bahsediliyordu bu yoğunluğa göre iyi, online.net 5 dakikada sunucu veriyorda ne oluyor tırt.

    İzlenimlerime gelirsek sunucuların performansları eskisindende iyi 500 mbiti gördüm, 1 ay bir test edelim herşey iyi giderse, tası tarağı Türkiyeden toplar fransaya alırız herşeyi, en azından şu anda yaşadığım bazı özel konulardaki sıkınıtları orada yaşamam.
  • 03-08-2013, 18:35:45
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş konusunda katılıyorum 3 gün dediler 5.gün geldi 10 günlerden falan bahsediliyordu bu yoğunluğa göre iyi, online.net 5 dakikada sunucu veriyorda ne oluyor tırt.

    İzlenimlerime gelirsek sunucuların performansları eskisindende iyi 500 mbiti gördüm, 1 ay bir test edelim herşey iyi giderse, tası tarağı Türkiyeden toplar fransaya alırız herşeyi, en azından adam akıllı hizmet alırız.
    doymadın megabitlere gigabitlere doymadııın
  • 03-08-2013, 18:40:24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş konusunda katılıyorum 3 gün dediler 5.gün geldi 10 günlerden falan bahsediliyordu bu yoğunluğa göre iyi, online.net 5 dakikada sunucu veriyorda ne oluyor tırt.

    İzlenimlerime gelirsek sunucuların performansları eskisindende iyi 500 mbiti gördüm, 1 ay bir test edelim herşey iyi giderse, tası tarağı Türkiyeden toplar fransaya alırız herşeyi, en azından adam akıllı hizmet alırız.
    Ustam aynen katılıyorum dediklerine ancak az biraz beklemek lazım bence. 2 makine siparişi geçtim şansımı denemek için yanlışlıkla ingilizce olsun diye irlanda ovh a kayıt olmuşum kimlik ikamet falan istediler bende globale aktarın hesabımı dedim ama 3 gündür dönmediler
  • 03-08-2013, 18:42:14
    sunucuoptimizasyon.com
    Mesajımın son kısmını düzenledim, Türkiyede adam akıllı hizmet veren yer yok gibi anlaşılmasın işini gayet iyi yapan yerine saymayıp kendini sürekli geliştiren arge yapan firmalar, arkadaşlarda var ancak bazı özel talepler ve bunlara ödenen yüksek fiyatlar sonunda vaad edilen şeyler gerçekleşmediğinde ve karşı tarafta yerinde saymaya devam ettikçe insan ister istemez alternatifler arıyor.

    Kimsenin vazgeçilmez olmadığını bilmek gerek, bugünün yarını var.
  • 03-08-2013, 18:48:43
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajımın son kısmını düzenledim, Türkiyede adam akıllı hizmet veren yer yok gibi anlaşılmasın işini gayet iyi yapan yerine saymayıp kendini sürekli geliştiren arge yapan firmalar, arkadaşlarda var ancak bazı özel talepler ve bunlara ödenen yüksek fiyatlar sonunda vaad edilen şeyler gerçekleşmediğinde ve karşı tarafta yerinde saymaya devam ettikçe insan ister istemez alternatifler arıyor.

    Kimsenin vazgeçilmez olmadığını bilmek gerek, bugünün yarını var.
    Arif;

    OVH nin yaptığı yatırım belli yerleri kızdıracak hatta rekabet payı bile yok diyebilirim. Türkiyede varmı 10 20 avro'ya firewall hizmeti sunabilecek datacenter.

    Elbette sürekli 2 3 gbps saldırı alırsanız buna göre para talepleri olacaktır diye düşünmekteyim.Türkiye sevdalısı biri olarak bunları yazmak beni üzmüş olsada çözüm üretirken maliyeti düşünme mecburiyetimiz herzaman var.