Aynısını bende merak ediyorum, RBX veri merkezimi daha iyi yoksa SBG?
Türkiyeden bağlantı için.
SBG, strasburg verimerkezi.
Türkiyeye daha yakın olduğu için 8-10 ms fark ediyor. Ama rbx (roubaix) ovh nin merkezi daha fazla peering geçiyor daha fazla hat ve altyapı var ayrıca birden fazla datacenter var hepside büyük, sbg datacenteri 10-12 tane konteynırdan oluşuyor
http://weathermap.ovh.net/
SBG Strasburg
RBX - Roubaix
2 numaralı
4 numaralı
Bu da bonus olsun hadi yine iyisiniz