EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını bende merak ediyorum, RBX veri merkezimi daha iyi yoksa SBG?

Türkiyeden bağlantı için.
SBG, strasburg verimerkezi.

Türkiyeye daha yakın olduğu için 8-10 ms fark ediyor. Ama rbx (roubaix) ovh nin merkezi daha fazla peering geçiyor daha fazla hat ve altyapı var ayrıca birden fazla datacenter var hepside büyük, sbg datacenteri 10-12 tane konteynırdan oluşuyor

http://weathermap.ovh.net/

SBG Strasburg



RBX - Roubaix

2 numaralı



4 numaralı



Bu da bonus olsun hadi yine iyisiniz