Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajımın son kısmını düzenledim, Türkiyede adam akıllı hizmet veren yer yok gibi anlaşılmasın işini gayet iyi yapan yerine saymayıp kendini sürekli geliştiren arge yapan firmalar, arkadaşlarda var ancak bazı özel talepler ve bunlara ödenen yüksek fiyatlar sonunda vaad edilen şeyler gerçekleşmediğinde ve karşı tarafta yerinde saymaya devam ettikçe insan ister istemez alternatifler arıyor.

Kimsenin vazgeçilmez olmadığını bilmek gerek, bugünün yarını var.
Arif;

OVH nin yaptığı yatırım belli yerleri kızdıracak hatta rekabet payı bile yok diyebilirim. Türkiyede varmı 10 20 avro'ya firewall hizmeti sunabilecek datacenter.

Elbette sürekli 2 3 gbps saldırı alırsanız buna göre para talepleri olacaktır diye düşünmekteyim.Türkiye sevdalısı biri olarak bunları yazmak beni üzmüş olsada çözüm üretirken maliyeti düşünme mecburiyetimiz herzaman var.