• 29-07-2013, 11:54:04
    Üyeliği durduruldu
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. OVH Bayisi gibi birşey var mı bilmiyorum ? Ama daha önce bu forumda yazılan çizilenlere göre olmadığını düşünüyorum.
    2. OVH Bayisi değilim ve ödemelerim anında onaylanıyor.

    Yani Orkun Bey'in dediği gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor
    Benim ödemeler malesef elle onaylanıyor...

    Ve kesinlikle buna yol açacak hiç bir eylemde bulunmadım...
  • 29-07-2013, 12:08:22
    Ben hep kart ile yapıyorum max 1 saate onaylanıyor(Hafta sonu dahil). Kurulum için aynı şeyi söyleyemem
  • 29-07-2013, 12:10:45
    Üyeliği durduruldu
    mrtoxic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hep kart ile yapıyorum max 1 saate onaylanıyor(Hafta sonu dahil). Kurulum için aynı şeyi söyleyemem
    Ayın 25'inden beri ödeme onayı bekliyorum, ovh'ın bana garezi var demekki

    Buyrun sizde bakın, aşağıdaki siparişi oluşturup hemen ödeme yapmıştım.

    [Linki vermiyim]
  • 29-07-2013, 12:26:43
    Arkadaşlar ovh/kimsufi modelleri tamamen unutabiliriz. Şu an mail geldi ve özellikle bu ibare kullanılmış. "Reselling ausgeschlossen" satış hariç, yani kiralama, açıkcası bizde kiralama yapamayacağız. Bizden kiralayan biri ovh'ya abuse mail gönderdiği an üyeliğimiz gümbürtüye gider. Kendimize ama satın alma yapabileceğiz. Bence kimsufi almak isteyenler almanya, belçika, hollanda, çekoslavakya, polonya v.b A.B üyesi ülkelerde akrabası arkadaşı olanlar kimsufileri ordan temin etme yoluna gitsinler.
  • 29-07-2013, 12:30:56
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ovh/kimsufi modelleri tamamen unutabiliriz. Şu an mail geldi ve özellikle bu ibare kullanılmış. "Reselling ausgeschlossen" satış hariç, yani kiralama, açıkcası bizde kiralama yapamayacağız. Bizden kiralayan biri ovh'ya abuse mail gönderdiği an üyeliğimiz gümbürtüye gider. Kendimize ama satın alma yapabileceğiz. Bence kimsufi almak isteyenler almanya, belçika, hollanda, çekoslavakya, polonya v.b A.B üyesi ülkelerde akrabası arkadaşı olanlar kimsufileri ordan temin etme yoluna gitsinler.
    Neden avrupa birliği üyesi ülkelerin dışında kalan ülkelere satışı iptal edildi biliyormusunuz?

    Daha önceden kimsufiden alabiliyorduk...
  • 29-07-2013, 12:32:22
    sunucuoptimizasyon.com
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden avrupa birliği üyesi ülkelerin dışında kalan ülkelere satışı iptal edildi biliyormusunuz?

    Daha önceden kimsufiden alabiliyorduk...
    Global siparişe yetecek kadar stok yoktur, sadece kankaları yararlansın istiyorlar, asıl ırkçılık bu işte
  • 29-07-2013, 12:32:57
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ovh/kimsufi modelleri tamamen unutabiliriz. Şu an mail geldi ve özellikle bu ibare kullanılmış. "Reselling ausgeschlossen" satış hariç, yani kiralama, açıkcası bizde kiralama yapamayacağız. Bizden kiralayan biri ovh'ya abuse mail gönderdiği an üyeliğimiz gümbürtüye gider. Kendimize ama satın alma yapabileceğiz. Bence kimsufi almak isteyenler almanya, belçika, hollanda, çekoslavakya, polonya v.b A.B üyesi ülkelerde akrabası arkadaşı olanlar kimsufileri ordan temin etme yoluna gitsinler.
    OVH/Kimsufi modelleri demişsiniz ?
    OVH Sunucularınıda mı satamayacaksınız artık ?
  • 29-07-2013, 12:34:15
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden avrupa birliği üyesi ülkelerin dışında kalan ülkelere satışı iptal edildi biliyormusunuz?

    Daha önceden kimsufiden alabiliyorduk...
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Global siparişe yetecek kadar stok yoktur, sadece kankaları yararlansın istiyorlar, asıl ırkçılık bu işte
    Bence stoklar kışa doğru dolar ve tekrar tüm dünyaya satışa geçilir, ama konu hakkında foruma bakın belki bir bilgi bulabilirsiniz. http://forum.ovh.com
  • 29-07-2013, 14:23:36
    bi kampanya yapmışlar, onda da her tür zorluk.

    hah