Arkadaşlar ovh/kimsufi modelleri tamamen unutabiliriz. Şu an mail geldi ve özellikle bu ibare kullanılmış.
"Reselling ausgeschlossen" satış hariç, yani kiralama, açıkcası bizde kiralama yapamayacağız. Bizden kiralayan biri ovh'ya abuse mail gönderdiği an üyeliğimiz gümbürtüye gider. Kendimize ama satın alma yapabileceğiz. Bence kimsufi almak isteyenler almanya, belçika, hollanda, çekoslavakya, polonya v.b A.B üyesi ülkelerde akrabası arkadaşı olanlar kimsufileri ordan temin etme yoluna gitsinler.
OVH/Kimsufi modelleri demişsiniz ?
OVH Sunucularınıda mı satamayacaksınız artık ?