HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. OVH Bayisi gibi birşey var mı bilmiyorum ? Ama daha önce bu forumda yazılan çizilenlere göre olmadığını düşünüyorum.
2. OVH Bayisi değilim ve ödemelerim anında onaylanıyor.

Yani Orkun Bey'in dediği gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor
Benim ödemeler malesef elle onaylanıyor...

Ve kesinlikle buna yol açacak hiç bir eylemde bulunmadım...