• 28-07-2013, 16:00:40
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almadım ben, sipariş verdim halen iptal olmadı ama yarın iptal olur büyük ihtimalle sipariş.
    Peki hocam bilgi için tşkler.
  • 28-07-2013, 20:43:54
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın Arkadaşım,

    OVH firması hafta sonu çalışmıyor, boşu boşuna zırt pırt kontrol etmenizi gerek yok.

    Pazartesi gününden önce hiç bir gelişme olmayacak...
    Eminmisiniz? Benim verdiğim bütün siparişler işletim sistemine göre linux 15 30dk arası windows ise 1-2 saat arası teslim ediliyor
  • 28-07-2013, 20:55:57
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminmisiniz? Benim verdiğim bütün siparişler işletim sistemine göre linux 15 30dk arası windows ise 1-2 saat arası teslim ediliyor
    2. gün hala siparişte gelişme yok hocam bende.
  • 28-07-2013, 21:02:35
    Üyeliği durduruldu
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eminmisiniz? Benim verdiğim bütün siparişler işletim sistemine göre linux 15 30dk arası windows ise 1-2 saat arası teslim ediliyor
    Yönetim, sipariş değerlendirme ve muhasebe bölümü çalışmıyor diye biliyorum, kurulum ekibi ve sistem takip ekibi çalışıyor...
  • 29-07-2013, 08:08:12
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetim, sipariş değerlendirme ve muhasebe bölümü çalışmıyor diye biliyorum, kurulum ekibi ve sistem takip ekibi çalışıyor...
    Siparişlerinizde muhasebe v.s departmanlıklarından birileri bu işlere bakmıyor, site otomasyon yazılımı bu işi yapmakta ama burda konu olan kimsufilerde zaten belirtilmiş şahıs = 3 adet alabilir fazlası ticari amaç olduğundan ve kimsufilerde yoğun istek olduğu için p.tesi yani bu gün TR. saati 10:00 dan önce sipariş vermeyin verenlerinde akıbeti büyük ihtimal para iadesi olacak. Biz ticari amaçla satış yapacağımız için +%19TTC ve %18KDV ile satış yapabileceğiz ( 3'den çok satış olacağı için avrupa birliği vergisi %19 bizden alınacak hesap paris adresimiz çünkü )

    Onun için muhasebeye v.s ye bakmayın siz biz sipariş verdikmi 20 dk.da sunucu panelde hemde whm/cpanel kurulmuş halde.

    Bu gün saat 15:00 'da sitemizi bakım modundan çıkartıcağız, çünkü fiyatlar belirlendi son rütuşlar yapılmakta, uzun sürme nedeni de euro ve dolarda ki 1 yıllık oynamalar müşterilere her ay yansımasın baştan ortalama bir fiyat belirlensin amacı ile olmuştur.

    Saat tam 15:00'da server alamayan herkes sitemizden sipariş geçebilirler. Ama aman ben fatura kullanmıyorum, yok avrupa vergisi nedir demeyin lütfen, durumu burda kısa ve öz olarak anlattım anlaşılmıştır umarım.
  • 29-07-2013, 08:38:46
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siparişlerinizde muhasebe v.s departmanlıklarından birileri bu işlere bakmıyor, site otomasyon yazılımı bu işi yapmakta ama burda konu olan kimsufilerde zaten belirtilmiş şahıs = 3 adet alabilir fazlası ticari amaç olduğundan ve kimsufilerde yoğun istek olduğu için p.tesi yani bu gün TR. saati 10:00 dan önce sipariş vermeyin verenlerinde akıbeti büyük ihtimal para iadesi olacak. Biz ticari amaçla satış yapacağımız için +%19TTC ve %18KDV ile satış yapabileceğiz ( 3'den çok satış olacağı için avrupa birliği vergisi %19 bizden alınacak hesap paris adresimiz çünkü )

    Onun için muhasebeye v.s ye bakmayın siz biz sipariş verdikmi 20 dk.da sunucu panelde hemde whm/cpanel kurulmuş halde.

    Bu gün saat 15:00 'da sitemizi bakım modundan çıkartıcağız, çünkü fiyatlar belirlendi son rütuşlar yapılmakta, uzun sürme nedeni de euro ve dolarda ki 1 yıllık oynamalar müşterilere her ay yansımasın baştan ortalama bir fiyat belirlensin amacı ile olmuştur.

    Saat tam 15:00'da server alamayan herkes sitemizden sipariş geçebilirler. Ama aman ben fatura kullanmıyorum, yok avrupa vergisi nedir demeyin lütfen, durumu burda kısa ve öz olarak anlattım anlaşılmıştır umarım.
    Neden benim mesajımı alıntı yapıpta böyle bir içerikte mesaj gönderdiğinizi anlayamadım doğrusu.

    6 Aya yakın süredir ovh'den sunucu kiralıyorum, benim ödemelerimi muhasebe elle onaylıyor, bu şekilde düşünmemin nedeni ise, ödeme yaptıktan sonra en erken 10 dakika en geç 3 gün içerisinde ödeme onayı geliyor ardından kuruluma geçiliyor... Sizin dediğiniz gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor olsaydı hemen onaylanırdı ödemelerim

    Siz ovh bayisi olduğunuz için belki sizin ödemeleriniz sistem tarafından otomatik onaylanıyor olabilir ama benim ödemelerim elle onaylanıyor...

    İyi çalışmalar.
  • 29-07-2013, 08:45:29
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden benim mesajımı alıntı yapıpta böyle bir içerikte mesaj gönderdiğinizi anlayamadım doğrusu.

    6 Aya yakın süredir ovh'den sunucu kiralıyorum, benim ödemelerimi muhasebe elle onaylıyor, bu şekilde düşünmemin nedeni ise, ödeme yaptıktan sonra en erken 10 dakika en geç 3 gün içerisinde ödeme onayı geliyor ardından kuruluma geçiliyor... Sizin dediğiniz gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor olsaydı hemen onaylanırdı ödemelerim

    Siz ovh bayisi olduğunuz için belki sizin ödemeleriniz sistem tarafından otomatik onaylanıyor olabilir ama benim ödemelerim elle onaylanıyor...

    İyi çalışmalar.
    Hayır son siz yazdığınız için alıntı sizden yapıldı ve ilk paragrafta size cevap verildi, diğer yazılanlar genel cevap ve herkese bilgi verilmek için yazıldı, bizde 2002 den beri ovh dan sunucu kiralamaktayız fdcservers'dan sonra bu veri merkezine geçmiştik. Siz yanlış anladınız sanırım, ödemelerinizi fransa bankası kredi kartından yaptığınızda zaten bu işlem hızlı oluyor, ama Kanada BHS'de bu durum yok paypal ile direk 20 dk içinde sunucu panele eklenmekte, deneme amaçlı çünkü ordan müşterime sunucu kiraladım Türk paypal hesabımızla.

    Ayrıca ovh da bayilik yoktur eskiden platinium müşterileri idik sadece.
  • 29-07-2013, 08:59:58
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır son siz yazdığınız için alıntı sizden yapıldı ve ilk paragrafta size cevap verildi, diğer yazılanlar genel cevap ve herkese bilgi verilmek için yazıldı, bizde 2002 den beri ovh dan sunucu kiralamaktayız fdcservers'dan sonra bu veri merkezine geçmiştik. Siz yanlış anladınız sanırım, ödemelerinizi fransa bankası kredi kartından yaptığınızda zaten bu işlem hızlı oluyor, ama Kanada BHS'de bu durum yok paypal ile direk 20 dk içinde sunucu panele eklenmekte, deneme amaçlı çünkü ordan müşterime sunucu kiraladım Türk paypal hesabımızla.

    Ayrıca ovh da bayilik yoktur eskiden platinium müşterileri idik sadece.
    Hocam kusura bakmayın tüm mesajları okuyamadım . Direk konuya giricem şu anda sipariş verebiliyormuyuz ? Ayrıca bu aletin bize aylık rakamı ne olucaktır ?
  • 29-07-2013, 09:02:25
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kusura bakmayın tüm mesajları okuyamadım . Direk konuya giricem şu anda sipariş verebiliyormuyuz ? Ayrıca bu aletin bize aylık rakamı ne olucaktır ?
    Hangi aletin size aylık rakamı ne olacak bende bunu anlayamadım?