CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siparişlerinizde muhasebe v.s departmanlıklarından birileri bu işlere bakmıyor, site otomasyon yazılımı bu işi yapmakta ama burda konu olan kimsufilerde zaten belirtilmiş şahıs = 3 adet alabilir fazlası ticari amaç olduğundan ve kimsufilerde yoğun istek olduğu için p.tesi yani bu gün TR. saati 10:00 dan önce sipariş vermeyin verenlerinde akıbeti büyük ihtimal para iadesi olacak. Biz ticari amaçla satış yapacağımız için +%19TTC ve %18KDV ile satış yapabileceğiz ( 3'den çok satış olacağı için avrupa birliği vergisi %19 bizden alınacak hesap paris adresimiz çünkü )

Onun için muhasebeye v.s ye bakmayın siz biz sipariş verdikmi 20 dk.da sunucu panelde hemde whm/cpanel kurulmuş halde.

Bu gün saat 15:00 'da sitemizi bakım modundan çıkartıcağız, çünkü fiyatlar belirlendi son rütuşlar yapılmakta, uzun sürme nedeni de euro ve dolarda ki 1 yıllık oynamalar müşterilere her ay yansımasın baştan ortalama bir fiyat belirlensin amacı ile olmuştur.

Saat tam 15:00'da server alamayan herkes sitemizden sipariş geçebilirler. Ama aman ben fatura kullanmıyorum, yok avrupa vergisi nedir demeyin lütfen, durumu burda kısa ve öz olarak anlattım anlaşılmıştır umarım.
Neden benim mesajımı alıntı yapıpta böyle bir içerikte mesaj gönderdiğinizi anlayamadım doğrusu.

6 Aya yakın süredir ovh'den sunucu kiralıyorum, benim ödemelerimi muhasebe elle onaylıyor, bu şekilde düşünmemin nedeni ise, ödeme yaptıktan sonra en erken 10 dakika en geç 3 gün içerisinde ödeme onayı geliyor ardından kuruluma geçiliyor... Sizin dediğiniz gibi otomasyon ödemeleri onaylıyor olsaydı hemen onaylanırdı ödemelerim

Siz ovh bayisi olduğunuz için belki sizin ödemeleriniz sistem tarafından otomatik onaylanıyor olabilir ama benim ödemelerim elle onaylanıyor...

İyi çalışmalar.