• 26-07-2013, 03:05:48
    #73
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde verebileceğiniz hat varsa bola döke verebilirsiniz, demekki bola döke hat verilecek durum kalmamıştıki hatlar limitlendi, kimsufilere trafik limiti geldi ovh hat kapasitesini arttırmasaydı böyle devam edecekti, hat kapasitesini arttırmadan bu şekilde devam edilebilirdi ama ovh yerinde saymak yerine ileri doğru gitti ciddi para harcayarak hat kapasitesini yükseltti hal böyle olunca hat limitleri yükseltildi, kimsufilerin limiti kaldırıldı.

    Herşey verimerkezinin elinde, müşteriye acıda çektirir sevindirebilirde. Ovh hattını limitlediğinde yine çok ciddi müşteri kaybetmedi, bu son olaylardada müşteri kaybetmedi kaybetmezde çünkü bu zamana kadar müşterisini üzmeyen bir verimerkezini sadık müşterisi yüz üstü koyup gitmez, gitmedilerde. Ben bu kadar kısa sürede bu kadar iyi haberler veren bir verimerkezi görmedim. Pozitif bakmak lazım.
    Hosthink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OVH'nin bu indirimi yapmasının amacı, son zamanda yaşanan kesintiler ve hack olayının üzerini kapatmaktır. Özür amaçları olsaydı, mevcut sunucu fiyatlarında güncellemeye giderlerdi.
    Hosthink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hat limitlerini düşürürken yeni kullanıcılar etkilenmişti, eskiler etkilenmemişti diye hatırlıyorum tam emin değilim.

    - Eğer mevcut müşterinin hattı düşürüldüyse artırmalarında büyük bir olay yok.
    - Eğer düşürmedilerse, yine büyük bir olay yok.

    Özür dilerken zarar etmek olarak belirttiğiniz şey mevcut müşterinin fiyatlarını güncellemek mi? Etkilenen adamdan özür dileyeceksen, fiyatını düşürürsün. Yeni sunucuya indirim yapsan neye yarar.

    Yaptıkları şey güzel birşey. Ama dediğim gibi, olayların üzerini kapatma amacı var.

    Cok uzun suredir gozlemledigimiz bir sey mevcut. OVH buyuk yatirimlara girmeden once mutlaka fiyatlari yukseltiyor, yatirimlar tamamlanip donus vermeye basladigi anda da piyasaya daha radikal girmek icin yeni bir uygulama getiriyor.

    RBX verimerkezi seriye donusturulmeden once yaklasik 1-1.5 sene kurulum ucreti ile sunucu sagladilar. Bu donemde BHS verimerkezini duyurdular. Sonra kurulum ucretleri kaldirildi ancak profesyonel kullanim gibi ek servis kullanimlarini ucretlendirdiler.

    Yaklasik 1 sene oldukca iyi fiyatlarla sunucu sagladi ancak ayni sene hic range degistirmedi. Piyasada cok degisiklik olmasina ragmen (E3 ve E5 islemcilerin piyasaya ciktigi donem) eski donanim ve fiyatlarla devam etti. Ayni donemde RBX 2-3-4 tamamladilar ve bir sure sonra da SBG verimerkezini actilar.

    Bir sure sonra yeni range geldi ve donanim/hat/fiyat dengesi "eh denebilecek " seviyede kuruldu ancak bu sefer katma degerli servislerden ucret alinmaya baslandi. (IP ucretleri vs.) Hat limitleri keskin sekilde limitlendi ve piyasadaki fiyat rekabetci konumunu kaybetti. Ayni donem BHS'in acilisi duyuruldu, servisler aktif edildi.

    BHS acilali yaklasik 1.5 sene olacak dolayisiyla yatirimlarini kompanze etmis oldular. Simdi de yine piyasaya baliklama dalma zamani.

    OVH'in kronolojik olarak market uygulamalarina soyle bir kafanizda siralarsaniz yazdiklarim cok daha iyi bir anlam ifade edecektir.
  • 26-07-2013, 03:13:39
    #74
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski müşterilerine hat yükseltmesi yok sanırım bizim hatlar 100mbit yeni aldıgım sunucunın hattı 200mbit oldu ama eskisi 10.06 tarihli alınan da tık yok kanımca
    Selam Kadir, tüm OVH serisi sunucularımda teker teker hız yükseldi , sizede yansır muhtemelen kısa bir süre sonra.
  • 26-07-2013, 03:14:11
    #75
    sunucuoptimizasyon.com
    Maximo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok uzun suredir gozlemledigimiz bir sey mevcut. OVH buyuk yatirimlara girmeden once mutlaka fiyatlari yukseltiyor, yatirimlar tamamlanip donus vermeye basladigi anda da piyasaya daha radikal girmek icin yeni bir uygulama getiriyor.

    RBX verimerkezi seriye donusturulmeden once yaklasik 1-1.5 sene kurulum ucreti ile sunucu sagladilar. Bu donemde BHS verimerkezini duyurdular. Sonra kurulum ucretleri kaldirildi ancak profesyonel kullanim gibi ek servis kullanimlarini ucretlendirdiler.

    Yaklasik 1 sene oldukca iyi fiyatlarla sunucu sagladi ancak ayni sene hic range degistirmedi. Piyasada cok degisiklik olmasina ragmen (E3 ve E5 islemcilerin piyasaya ciktigi donem) eski donanim ve fiyatlarla devam etti. Ayni donemde RBX 2-3-4 tamamladilar ve bir sure sonra da SBG verimerkezini actilar.

    Bir sure sonra yeni range geldi ve donanim/hat/fiyat dengesi "eh denebilecek " seviyede kuruldu ancak bu sefer katma degerli servislerden ucret alinmaya baslandi. (IP ucretleri vs.) Hat limitleri keskin sekilde limitlendi ve piyasadaki fiyat rekabetci konumunu kaybetti. Ayni donem BHS'in acilisi duyuruldu, servisler aktif edildi.

    BHS acilali yaklasik 1.5 sene olacak dolayisiyla yatirimlarini kompanze etmis oldular. Simdi de yine piyasaya baliklama dalma zamani.

    OVH'in kronolojik olarak market uygulamalarina soyle bir kafanizda siralarsaniz yazdiklarim cok daha iyi bir anlam ifade edecektir.
    Söylediklerinizde haklısınız murat bey, sonuçta bu bir verimerkezi büyük yatırımlar var, birçok verimerkezinden oluşan bir ağ var. Elbette asıl amaç gelir-gider dengesidir, ovh nin bu bonkör dönemlerinden keyif almaya bakmak lazım. Benim düşüncem uzun vadede yeni bir verimerkezi açılmayacağı, hat kapasitesininde yükselmesiyle birlikte hat limitlerinin uzunca bir süre böyle devam edeceği yönünde, 2-3 ay sonra hat limitlerini tekrar indirirlerse dalga geçmiş olurlar, işte o zaman müşteriler ayaklanır.
  • 26-07-2013, 03:18:04
    #76
    arkadaşlar ufak bir sorum olacak sipariş ile ilgili ödemeyi paypal ile yaptım ancak durum bekleme de görünüyor ve ovh müşteri panelinde ben ne fatura ne ürün göremiyorum kafam karıştı biraz biri açıklayabilir mi kısaca rica etsem
  • 26-07-2013, 03:18:14
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Murat Bey,

    Anladığım kadarıyla belirli time stampler içerisinde servis ve fiyat duyurusu yapıp yatırım maliyetini çıkarıyorlar. Maliyet çıkınca tekrar yatırım. BP'leri bu yönde.

    OVH'nin yaptığı şey muazzam birşey zaten ona lafım yok. Ama özür dilemek gibi bir amaçları yok, çocuğun elinden lolipopunu alıp ondan sonra geri vermeniz o çocuk için + birşey katmaz onu belirtmeye çalıştım. Mevcut fiyatlar ile low-end olayının tabanını oluşturmuş durumdalar.
  • 26-07-2013, 03:25:59
    #78
    Hosthink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Murat Bey,

    Anladığım kadarıyla belirli time stampler içerisinde servis ve fiyat duyurusu yapıp yatırım maliyetini çıkarıyorlar. Maliyet çıkınca tekrar yatırım. BP'leri bu yönde.

    OVH'nin yaptığı şey muazzam birşey zaten ona lafım yok. Ama özür dilemek gibi bir amaçları yok, çocuğun elinden lolipopunu alıp ondan sonra geri vermeniz o çocuk için + birşey katmaz onu belirtmeye çalıştım. Mevcut fiyatlar ile low-end olayının tabanını oluşturmuş durumdalar.
    Ozur dilemek gibi bir amaclari oldugunu ben de dusunmuyorum. Zaten egilimleri de hic bu yonde olmadi. (Ufacik bir meselede "Hayir" dedikleri bir seyi "Evet"e donusturmek icin 45 gun ugrastigim ticketlar mevcut. Pof...) Yani aslinda cok kibirliler. Zira kesintilerin takvim uzerinde daha 1 hafta once yasandigini dusunursek boyle radikal bir girisimi 1 haftada organize etmis olmalari da mumkun degil. Soz konusu bu degisimin de en az 3 yillik kisa/orta vadeli bir planin sonucu oldugunu soylemek mumkun bence.

    Daha cok sek yapacaklarina eminim zaten hizmet gaminda eksik bir sey kalmamiz gibi gozukuyor. Domain basina yillik 1 EUR'dan tam 20 lokasyondan, sinirsiz trafik ve sinirsiz istek ile anycast DNS hizmeti bile vermeye basladilar. (Altini cizmekte yarar goruyorum: Yillik 1 EUR)
  • 26-07-2013, 03:40:15
    #79
    Üyeliği durduruldu
    hyPerdarKness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ufak bir sorum olacak sipariş ile ilgili ödemeyi paypal ile yaptım ancak durum bekleme de görünüyor ve ovh müşteri panelinde ben ne fatura ne ürün göremiyorum kafam karıştı biraz biri açıklayabilir mi kısaca rica etsem
    Durum normal, sunucu kurulduktan sonra fatura olarak gözükecek...

    Sorun yok yani
  • 26-07-2013, 03:42:24
    #80
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durum normal, sunucu kurulduktan sonra fatura olarak gözükecek...

    Sorun yok yani
    anladım hocam, teşekkürler..
  • 26-07-2013, 03:45:22
    #81
    HDikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam Kadir, tüm OVH serisi sunucularımda teker teker hız yükseldi , sizede yansır muhtemelen kısa bir süre sonra.
    inş beklemedeyim. gerçi benim için birşey değişmeyecek down/up yapmıyorum site barındırıyorum