Murat Bey,

Anladığım kadarıyla belirli time stampler içerisinde servis ve fiyat duyurusu yapıp yatırım maliyetini çıkarıyorlar. Maliyet çıkınca tekrar yatırım. BP'leri bu yönde.

OVH'nin yaptığı şey muazzam birşey zaten ona lafım yok. Ama özür dilemek gibi bir amaçları yok, çocuğun elinden lolipopunu alıp ondan sonra geri vermeniz o çocuk için + birşey katmaz onu belirtmeye çalıştım. Mevcut fiyatlar ile low-end olayının tabanını oluşturmuş durumdalar.