sanallaştırmada sorun ESXi
12
●620
- 19-07-2013, 15:47:10evet sıfır kurulu.
yani vpse böldüğümde mac adresinide girdim.
wsphere ile herşeyi yapıyorum ama nete bağlanmıyor. diğer serverda sıkıntı yok ama bunda sorun yaşıyorum. bakarım dersen root bilgilerini gönderim hocam birde sen kontrol et 3 gündür uğraşıyorum kafayı yedim artık
- 19-07-2013, 16:29:38route add "gateway" eth0
route add default gw "gateyaw" eth0
" lar olmadan gateway ip adresinizi girin.
Yanlış hatırlamıyorsam OVH da ip adresinizin sonunun .254 lü hali olması lazım yanlışsam arkadaşlar düzeltsin.
Linux sunucular için bunu yaptıktan sonra gelecektir internet. Her restartta bu işlemleri yapmanız gerekiyor. Yapmamak için
örnek ip adresimiz 5.135.216.5 olsun.
nano /etc/sysconfig/network-scripts/route-eth0
komutuyla dosyanın içine
5.135.216.254 dev eth0
default via 5.135.216.254
daha sonrasında
service network restart yapıp
sunucunun internete bağlandığını görebilirsiniz. - 19-07-2013, 17:02:45vi /etc/sysconfig/network-scripts/route-eth0
şeklinde deneyin

anlaşılan olmucak böle diğer serverlarda sorun yok bunda yapıyo böle