• 19-07-2013, 15:27:22
    #1
    merhaba arkadaşlar eski kimsufi i5 sunucum var bunu ESXi ile böldüm win kurdum mac adreslerini girdim dnsi 213.186.33.99 yaptım ama bir türlü nede çıkmıyor sebebi ne olabilir?
  • 19-07-2013, 15:33:53
    #2
    Makine sıfır kurulum mu ?
    Mac adresi girdim derken ?
    DNS ile nete cıkma arasında bi bağ olamaz ping 8.8.8.8 ne cevap veriyor ?
    ESXi ile bölmek ?
  • 19-07-2013, 15:47:10
    #3
    evet sıfır kurulu.
    yani vpse böldüğümde mac adresinide girdim.
    wsphere ile herşeyi yapıyorum ama nete bağlanmıyor. diğer serverda sıkıntı yok ama bunda sorun yaşıyorum. bakarım dersen root bilgilerini gönderim hocam birde sen kontrol et 3 gündür uğraşıyorum kafayı yedim artık
  • 19-07-2013, 16:29:38
    #4
    route add "gateway" eth0
    route add default gw "gateyaw" eth0

    " lar olmadan gateway ip adresinizi girin.
    Yanlış hatırlamıyorsam OVH da ip adresinizin sonunun .254 lü hali olması lazım yanlışsam arkadaşlar düzeltsin.

    Linux sunucular için bunu yaptıktan sonra gelecektir internet. Her restartta bu işlemleri yapmanız gerekiyor. Yapmamak için


    örnek ip adresimiz 5.135.216.5 olsun.

    nano /etc/sysconfig/network-scripts/route-eth0

    komutuyla dosyanın içine

    5.135.216.254 dev eth0
    default via 5.135.216.254

    daha sonrasında

    service network restart yapıp

    sunucunun internete bağlandığını görebilirsiniz.
  • 19-07-2013, 16:59:18
    #5
    hocam nereye yazıcam bunu ? l
    root şifresiyle ssh bağlandım nano /etc/sysconfig/network-scripts/route-eth0 yazdım

    -sh: nano: not found
    geldi .
  • 19-07-2013, 17:02:45
    #6
    Kurumsal Üye
    vi /etc/sysconfig/network-scripts/route-eth0

    şeklinde deneyin
  • 19-07-2013, 17:10:08
    #7
    tmm bunda oluyo aöa ekrana hiç bişey yazmaya izin vermiyo anlaşılan olmucak böle diğer serverlarda sorun yok bunda yapıyo böle
  • 19-07-2013, 17:11:38
    #8
    Kurumsal Üye
    i ye basarak kayıt moduna geçebilirsiniz.
  • 19-07-2013, 17:18:59
    #9
    tmm serverın ana ipinimi giricem ? yoksa vpsin ipsiniimi ?