evet sıfır kurulu.
yani vpse böldüğümde mac adresinide girdim.
wsphere ile herşeyi yapıyorum ama nete bağlanmıyor. diğer serverda sıkıntı yok ama bunda sorun yaşıyorum. bakarım dersen root bilgilerini gönderim hocam birde sen kontrol et 3 gündür uğraşıyorum kafayı yedim artık