• 16-06-2013, 12:35:53
    #1
    merhaba
    suan 110 tl gibi bir fiyat oduyorum 2 vps ve 1 bayı hostınge

    dedicated alsam sıtelerımı kendım barındırabılırmıyım ?
    vpsleri kendım acabılırmıyım

    bu konu hakkında bana bilgi vercek yardımcı olcak bırısı varmı ?

    birde dedicated alırken içinde centos mu yuklu olması lazım ESXi mi ?
    Bölümlere vs ayırmak ıcın ?
    Daha ayrıntılı bilgi vermek isterseniz


    Skype
    hemato95
  • 16-06-2013, 12:40:01
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Kendi vpslerinizi açmanız için alacağınız kiralık sunucuyu sanallaştırmanız gerek. Centos yüklerseniz solusvm sanallaştırma yapabilirsiniz, vmware esxi kendi başına bir işletim sistemi olduğundan onu kullanmak isterseniz işletim sistemi olarak direk esxi kurdurmanız gerekir, sonrasında kendi vpslerinizi açabilirsiniz, açacağınız vps sayısına göre ram ve ip seçimi yaparsınız ancak iyi bir performans almak için sunucu bütçenizi biraz daha yükseltmeniz gerek.
  • 16-06-2013, 12:46:24
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi vpslerinizi açmanız için alacağınız kiralık sunucuyu sanallaştırmanız gerek. Centos yüklerseniz solusvm sanallaştırma yapabilirsiniz, vmware esxi kendi başına bir işletim sistemi olduğundan onu kullanmak isterseniz işletim sistemi olarak direk esxi kurdurmanız gerekir, sonrasında kendi vpslerinizi açabilirsiniz, açacağınız vps sayısına göre ram ve ip seçimi yaparsınız ancak iyi bir performans almak için sunucu bütçenizi biraz daha yükseltmeniz gerek.
    Bölümlere ayırıp
    bir kısmında siteleri barındırmak
    bir kısmına vps acmak
    bir kısmına free bsd
    acmak ıcın centos mu yüklenmesi lazım ?

    birde siteleri cpanel olarak barındırmamın bana aylık maliyeti ne olur ?

    birde atıyorum redstation dan olsun dedicated
    sitelerimi amerika lokasyon gösterme şansım varmı ?
    yani ipleri amerika olabilir mi ?
    yoksa ingilteremi oluyor ?
  • 16-06-2013, 12:50:44
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Site barındırmak için vps açmanız gerek, sanallaştırma yaptığınızda vps açmadan site açabileceğiniz bir alan yok.

    Söylediğim gibi solusvm sanallaştırma için centos kurup üzerine solusvm kuracaksınız, vmware esxi ile sanallaştırma yapmak için direk esxi kurduracaksınız, sonrasında bir vps açarsınız sitelerinizi koyarsınız, bir tane vps açarsınız freebsd kurarsınız.

    Cpanel vps lisansı 15 dolardır.
  • 16-06-2013, 12:52:15
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site barındırmak için vps açmanız gerek, sanallaştırma yaptığınızda vps açmadan site açabileceğiniz bir alan yok.

    Söylediğim gibi solusvm sanallaştırma için centos kurup üzerine solusvm kuracaksınız, vmware esxi ile sanallaştırma yapmak için direk esxi kurduracaksınız, sonrasında bir vps açarsınız sitelerinizi koyarsınız, bir tane vps açarsınız freebsd kurarsınız.

    Cpanel vps lisansı 15 dolardır.
    dedicated almam için önerdiğiniz bir yer varmı hocam ?
    red stationa bakıyorumda 16 gb makına kalmamıs
    150 lira felan olur herhalde bütcem

    birde atıyorum redstation dan olsun dedicated
    sitelerimi amerika lokasyon gösterme şansım varmı ?
    yani ipleri amerika olabilir mi ?
    yoksa ingilteremi oluyor ?
  • 16-06-2013, 12:54:44
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Redstationda öyle bir şansınız yok.

    Ovh önerebilirim, ek ip alırken ülke ip bloğu seçebiliyorsunuz.
  • 16-06-2013, 13:03:22
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Redstationda öyle bir şansınız yok.

    Ovh önerebilirim, ek ip alırken ülke ip bloğu seçebiliyorsunuz.
    http://www.ovh.com/us/dedicated-servers/

    KS,SP,EG gibi şeyler nedir hocam ?


    5 TB traffic /month (bu herhalde aylık 5 tb la sınırlıyor)
    100 Mbps Bandwidth included
    200 Mbps Bandwidth included ( max 1Gbps )


    bunlar nedir ?

    ihtiyaclarımı soyledım
    sizce en uygun ve ekonomik paket hangisi olur ?

    http://www.ovh.com/us/dedicated-servers/
  • 16-06-2013, 13:08:06
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet ilk seçenekte 5 tb trafik limiti var sonrasında port hızı 10 mbite düşer.

    Diğer seçenekler zaten görüldüğün gibi verilen hat miktarları, bunlarda sınırlama yok. KS, SP model adları, önemsiz.


    Sanallaştırma için SP 1 modeli uygun. Yalnız bunlar ovh nin amerika verimerkezindeki sunucular aldığınızda sunucu lokasyonu amerika olacak. Türkiye ve Avrupaya göre ping süresi daha yüksek olacak.
  • 16-06-2013, 13:09:03
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ilk seçenekte 5 tb trafik limiti var sonrasında port hızı 10 mbite düşer.

    Diğer seçenekler zaten görüldüğün gibi verilen hat miktarları, bunlarda sınırlama yok. KS, SP model adları, önemsiz.


    Sanallaştırma için SP 1 modeli uygun. Yalnız bunlar ovh nin amerika verimerkezindeki sunucular aldığınızda sunucu lokasyonu amerika olacak.
    Siz hangi lokasyonu öneriyorsunuz hocam ?
    Ben bilmiyorum hiçbirşeyde onun için amerikaya bakıyorumdur