Kendi vpslerinizi açmanız için alacağınız kiralık sunucuyu sanallaştırmanız gerek. Centos yüklerseniz solusvm sanallaştırma yapabilirsiniz, vmware esxi kendi başına bir işletim sistemi olduğundan onu kullanmak isterseniz işletim sistemi olarak direk esxi kurdurmanız gerekir, sonrasında kendi vpslerinizi açabilirsiniz, açacağınız vps sayısına göre ram ve ip seçimi yaparsınız ancak iyi bir performans almak için sunucu bütçenizi biraz daha yükseltmeniz gerek.
Bölümlere ayırıp
bir kısmında siteleri barındırmak
bir kısmına vps acmak
bir kısmına free bsd
acmak ıcın centos mu yüklenmesi lazım ?
birde siteleri cpanel olarak barındırmamın bana aylık maliyeti ne olur ?
birde atıyorum redstation dan olsun dedicated
sitelerimi amerika lokasyon gösterme şansım varmı ?
yani ipleri amerika olabilir mi ?
yoksa ingilteremi oluyor ?