• 17-03-2013, 22:10:21
    #1
    Hetzner'den cuma günü sunucu siparişi verdim hala dönmediler. Attığım maillere de dönüş yapmadılar. Hafta sonu çalışmıyor mu bu adamlar? Bu arada ilk siparişim değil, 2. sunucu siparişi, kimlik onayı falan halledildi yani daha önce.
  • 17-03-2013, 22:13:01
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Teknik destek çalışıyor ağırda olsa ama satış departmanı hafta sonu çalışmıyor diye biliyorum.
  • 17-03-2013, 22:15:20
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik destek çalışıyor ağırda olsa ama satış departmanı hafta sonu çalışmıyor diye biliyorum.
    Anladım teşekkür ederim. Ucuz etin yahnisi hesabı yani
  • 17-03-2013, 22:18:09
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım teşekkür ederim. Ucuz etin yahnisi hesabı yani
    Öyle demeyin, avrupada altyapısı ve hattı en sağlam verimerkezlerinden biridir hetzner, evet destek açısından biraz zayıflar, ovh den kötü değiller ama
  • 17-03-2013, 22:47:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar;

    Hetzner'den siparişinizi cuma günü verdiyseniz siparişinizin teslimatı pazartesi gününe kalır mesai saatleri sonrası ( hafta içi ) sunucu hizmetinizi yine sağlarlar fakat hafta sonu sunucu teslim etmezler ayrıca hafta içi dahil olmak üzere mesai saatleri sonrası IP alımıda gerçekleştiremezsiniz.

    Not : Bilgilendirme amaçlı söyledim