Hetzner'den cuma günü sunucu siparişi verdim hala dönmediler. Attığım maillere de dönüş yapmadılar. Hafta sonu çalışmıyor mu bu adamlar? Bu arada ilk siparişim değil, 2. sunucu siparişi, kimlik onayı falan halledildi yani daha önce.