• 04-03-2013, 11:40:05
    #1
    Arkadaşlar, merhaba.

    Geçen ay türkiye lokasyonlu bir firmadan server hizmeti aldım. server konusunda pek bilgim olmadığından biraz sıkıntı yaşadım.
    serverda ilk etapda windows üzerine plesk kurulu iken, dün wmware ile linux ve üzerine plesk kurdurabildim.

    geçen hafta, mailleri windows üzerine kurulan pleske taşıdık. wp temalı sitemiz windows üzerinde çalışmayınca linux kurdurduk fakat şu anda linux üzerine siteyi kuramıyoruz. yönlendirmeyi doğal olarak beceremediğimden dolayı.

    windows plesk üzerindeki Mail hesaplarına hiç dokunmadan ve etkilemeden, linux üzerine siteyi nasıl kurarım.

    Paralı da olsa yardıma ihtiyacım var. acilen yardım edebilecek bir arkadaşa müteşekkir olurum.
    0532 468 45 otuz iki nolu telefonumdan bana ulaşabilirsiniz.
  • 04-03-2013, 12:05:13
    #2
    windows pleskteki domainin dns settings ine girip

    www ve siteadi.com. A record bölümünü linux vps ipsine göre güncellerseniz 2-24 saate devreye girer.
  • 04-03-2013, 12:18:21
    #3
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows pleskteki domainin dns settings ine girip

    www ve siteadi.com. A record bölümünü linux vps ipsine göre güncellerseniz 2-24 saate devreye girer.
    sağolasın, halloldu sanırım.
  • 10-03-2013, 20:49:13
    #4
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    windows pleskteki domainin dns settings ine girip

    www ve siteadi.com. A record bölümünü linux vps ipsine göre güncellerseniz 2-24 saate devreye girer.
    dediğinizi yaptık ama bu sefer de ftp'ye giremiyorum üstad. Bahadır Bey'den de ftpye girememeyle yardım istedim bakayım dedi, başka da birşey yazmadı. ben de siteyi windowsa kurdurdum mecburen. bu sefer de file managera giremiyorum. siteye resim falan atamıyorum. bahadır beye yazdım ama cevap alamıyorum online olmasına rağmen.
  • 11-03-2013, 02:26:41
    #5
    gullpasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğinizi yaptık ama bu sefer de ftp'ye giremiyorum üstad. Bahadır Bey'den de ftpye girememeyle yardım istedim bakayım dedi, başka da birşey yazmadı. ben de siteyi windowsa kurdurdum mecburen. bu sefer de file managera giremiyorum. siteye resim falan atamıyorum. bahadır beye yazdım ama cevap alamıyorum online olmasına rağmen.
    konuyla ilgili http://online.sayfa.net ten ticket açarsanız, sunucu şifrelerinizi ordan iletirseniz kontrol edilip size bilgilendirme yapılır.

    yapılmamışsa bana özel mesaj ile ticket id bildirirseniz ben de kontrol edebilirim.
  • 12-03-2013, 10:16:41
    #6
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyla ilgili http://online.sayfa.net ten ticket açarsanız, sunucu şifrelerinizi ordan iletirseniz kontrol edilip size bilgilendirme yapılır.

    yapılmamışsa bana özel mesaj ile ticket id bildirirseniz ben de kontrol edebilirim.
    pm attım.