dediğinizi yaptık ama bu sefer de ftp'ye giremiyorum üstad. Bahadır Bey'den de ftpye girememeyle yardım istedim bakayım dedi, başka da birşey yazmadı. ben de siteyi windowsa kurdurdum mecburen. bu sefer de file managera giremiyorum. siteye resim falan atamıyorum. bahadır beye yazdım ama cevap alamıyorum online olmasına rağmen.
konuyla ilgili
http://online.sayfa.net ten ticket açarsanız, sunucu şifrelerinizi ordan iletirseniz kontrol edilip size bilgilendirme yapılır.
yapılmamışsa bana özel mesaj ile ticket id bildirirseniz ben de kontrol edebilirim.