• 02-11-2012, 14:55:12
    #1
    Bugun plesk panelin yeni güncellemesini yaptim. 10.0.1 olan eski versiyonu 10.1.1 yapinca benim site acilmaz oldu. FTP sorunu yok dosyalara ulasabiliyorum. Plesk panelde de sorun yok ulasabiliyorum. Ama server üzerindeki siteme ulasamiyorum. Sebebi ne olabilir? Yada Plesk paneli eski versiyona almanini bir yolu varmi acaba? Tesekkürler.
  • 02-11-2012, 17:10:48
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Tekrar bir php güncellemesi yapmayı deneyin, bu arada açılmıyor derken hata mı veriyor beyaz sayfa mı çıkıyor?
  • 02-11-2012, 17:15:41
    #3
    Geri alamazsınız malesef.

    Sunucuyu restart edin.
    Apache'yi restart edin.
    Siteyi plesk'ten suspend edip tekrar active edin.

    Sunucu
  • 02-11-2012, 18:26:03
    #4
    eMPaTi34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri alamazsınız malesef.

    Sunucuyu restart edin.
    Apache'yi restart edin.
    Siteyi plesk'ten suspend edip tekrar active edin.

    Sunucu
    Site bu, gelen hataya bakabilirsiniz. Bu arada dediklerinizi yaptim ama yine olmadi.
    siralama sizin yazdiginiz gibimi olacak?
    servisler asagida goruldugu gibi.

  • 02-11-2012, 18:56:08
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Sunucu bilgilerini özelden atarsanız bakabilirim.
  • 03-11-2012, 10:44:59
    #6
    sorun devam ediyor, sorunu cozebilecek bir arkadas ücretli ücretsiz kimse yokmu acaba?
  • 03-11-2012, 14:18:02
    #7
    ücreti ile yardımcı olabilirim...
  • 03-11-2012, 14:28:53
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücreti ile yardımcı olabilirim...
    pm attim. gorusebilirsek sevinirim.
  • 04-11-2012, 19:37:27
    #9
    sorun tarafımca cözülmüştür saolsun her türlü yardımı sagladı sorunuzca ödeme aldım