Bugun plesk panelin yeni güncellemesini yaptim. 10.0.1 olan eski versiyonu 10.1.1 yapinca benim site acilmaz oldu. FTP sorunu yok dosyalara ulasabiliyorum. Plesk panelde de sorun yok ulasabiliyorum. Ama server üzerindeki siteme ulasamiyorum. Sebebi ne olabilir? Yada Plesk paneli eski versiyona almanini bir yolu varmi acaba? Tesekkürler.