• 11-09-2012, 17:01:46
    #1
    Selamlar

    Sunucumdaki sitelerde mail gönderim sorunu yaşamıyorum. Yani hotmail, mynet gibi hesaplara sorunsuz mail gönderiyorum.

    Fakat @garanti.com.tr'li uzantılı hesaplara mail gitmiyor. Geri dönen hata şu şekilde. Bu sorunla karşılaşan oldu mu?

    Ne yapmam gerekiyor acaba? whitelisted.org gibi sitelere üye olsam sorun çözülüyor mu?

    Alıntı
    Subject: Mail delivery failed: returning message to sender

    This message was created automatically by mail delivery software.

    A message that you sent could not be delivered to one or more of its
    recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

    hxxxxo@garanti.com.tr
    SMTP error from remote mail server after initial connection:
    host smtp2.garanti.com.tr [194.29.208.127]: 554-smtp2.garanti.com.tr
    554 Your access to this mail system has been rejected due to the sending
    MTA's poor reputation. If you believe that this failure is in error, please
    contact the intended recipient via alternate means.
  • 11-09-2012, 18:02:18
    #2
    kullandığınız mta nın sürümünü güncelleyin.
  • 24-09-2012, 19:34:58
    #3
    MTA sürümü ile ilgili bir sıkıntı yok. IP adresini kara listelerden kontrol ettim oda temiz. Daha niye göndermiyor olabilir? Tek bir domainden değil, sunucudaki sitelerden gönderemiyorum.
  • 24-09-2012, 22:32:07
    #4
    ileti göndermiş olduğunuz personel ayrılmış/izinde veya posta hesabı sınırlandırılmışta olabilir şubenizin diğer personelleri üzerinden size mail göndermelerini isteyin siz gönderin
  • 25-09-2012, 04:49:40
    #5
    enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MTA sürümü ile ilgili bir sıkıntı yok.
    Alıntı
    554 Your access to this mail system has been rejected due to the sending MTA's poor reputation
    mta ile ilgili sıkıntı varki sana hata olarak onu söylüyor.
  • 25-09-2012, 19:01:46
    #6
    eXenenKin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ileti göndermiş olduğunuz personel ayrılmış/izinde veya posta hesabı sınırlandırılmışta olabilir şubenizin diğer personelleri üzerinden size mail göndermelerini isteyin siz gönderin
    Farklı mail adreslerine de denedim. Hiçbirisine gitmiyor, aynı uyarı maili dönüyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:01:46 -->-> Daha önceki mesaj 19:00:47 --

    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mta ile ilgili sıkıntı varki sana hata olarak onu söylüyor.
    MTA sürümüm güncel gözüküyor. Bu yüzden sıkıntı yok dedim. Ama uyarı mesajı da MTA diyor. O yüzden çözüm üretemiyoruz malesef.

    Acaba whitelisted.org gibi sitelere üye olsam sorunum düzelir mi?
  • 09-10-2012, 00:04:25
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reverse DNS kayıtlarınızı kontrol edin, çoğu spam blocker reverse Dns olmaması yüzünden mailleri engelleyebiliyor.

    Biz bu sorunu bu şekilde çözmüştük.