eXenenKin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ileti göndermiş olduğunuz personel ayrılmış/izinde veya posta hesabı sınırlandırılmışta olabilir şubenizin diğer personelleri üzerinden size mail göndermelerini isteyin siz gönderin
Farklı mail adreslerine de denedim. Hiçbirisine gitmiyor, aynı uyarı maili dönüyor

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:01:46 -->-> Daha önceki mesaj 19:00:47 --

victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mta ile ilgili sıkıntı varki sana hata olarak onu söylüyor.
MTA sürümüm güncel gözüküyor. Bu yüzden sıkıntı yok dedim. Ama uyarı mesajı da MTA diyor. O yüzden çözüm üretemiyoruz malesef.

Acaba whitelisted.org gibi sitelere üye olsam sorunum düzelir mi?