Merhaba Aradaşlar,
Plesk 10' da domainlere panel yetkisi veremiyorum verebilen bir arkadaş varsa sistemin nasıl çalıştıgını kısaca yazabilirmi acaba? Yeni sistemle çok karmaşık geldi içinden çıkamadım..
Plesk 10 domainlere panel yetkisi nasıl veriliyor?
2
●522
- 25-11-2010, 11:52:30Üyeliği durduruldu
- 25-11-2010, 13:09:17Üyeliği durduruldustabil olmaktan ziyade sistemi karıştırmışlar baya