Merhaba Aradaşlar,

Plesk 10' da domainlere panel yetkisi veremiyorum verebilen bir arkadaş varsa sistemin nasıl çalıştıgını kısaca yazabilirmi acaba? Yeni sistemle çok karmaşık geldi içinden çıkamadım..