• 07-06-2010, 17:48:04
    #1
    Merhaba,

    Ben Plesk 8.6 Yedeğimi XML Uzantılı Plesk 9.x Yedeğine Çevirdim, ve Plesk 9 Panelden Bu Yedeği Yüklemeye Çalıştığımda Aşağıdaki Resimde Kalıyorum, İleri Diyorum Ama Sürekli Aynı Yere Geliyor. Sorun Ne Olabilir? Yedekte Hiç MSSQL Veritabanı Yok, Server ımda MSSQL de Kurulu , Sebebi Ne Olabilir ?

  • 05-11-2010, 10:31:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    .psa Yedeğini Doğru Bir Şekilde Convert Ettiğine Eminmisin ... Tekrar Gözden Geçirmeni Tavsiye Ederim
  • 07-11-2010, 00:53:54
    #3
    mssql sunucusuna connection da hata alıyor. plesk lisansın mssql destekli olmayabilir yada mssql in de bir hata olabilir.