Merhaba,
Ben Plesk 8.6 Yedeğimi XML Uzantılı Plesk 9.x Yedeğine Çevirdim, ve Plesk 9 Panelden Bu Yedeği Yüklemeye Çalıştığımda Aşağıdaki Resimde Kalıyorum, İleri Diyorum Ama Sürekli Aynı Yere Geliyor. Sorun Ne Olabilir? Yedekte Hiç MSSQL Veritabanı Yok, Server ımda MSSQL de Kurulu , Sebebi Ne Olabilir ?