Merhaba
Şuanda kullanmakta olduğum Cpanel destekli bur sunucum var ama geçen gün bir arkadaşın aracılığı ile ISPCP ile tanıştım görsel olarak çok detaylara inmemiş ve kullanım olarak gayet başarılı ve ücretsiz olduğu için maddende avantajlı bir yazılım gibi geldi bana ama aklıma takılan bazı sorular var. bilgisi olan arkadaşlar bu konuda yanıt verirse benim gibi belki bu panele geçmek isteyen arkadaşlarda olabilir,
1) ISPCP Panelde sunucu performansı açısından bir sorunum olurmu.
2) Cpanel deki müşterilerimi basit bir yöntem ile bu panele aktarma şansım varmı.
3) cpanel olan sunucuma format atmadan aynı anda 2 paneli bir süreliğine kullanma şansım olabilirmi.
4) ISPCP yeterince güvenlimidir.
arkadaşlar bu konularda bilgisi olan lar yardımcı olabilirlerse çok memnun olurum şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Ispcp nedir ? Performansı nedir ? Cpanel den aktarım varmı?
6
●1.323
- 18-05-2010, 23:47:41Üyeliği durdurulduISPCP güzeldir yannıs cpanel bulunan bir çok özelllik yok
cpanel den ISPCP geçiç yok - 24-05-2010, 22:52:05Üyeliği durdurulduçok site yoksa manual taşı?PLUSGET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2010, 22:31:41verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim siteyi genel olarak hosting işinde kulanıyorum ISP yi tercih etmemin bir nedenide tasarımını kolaylıkla değiştire bilme olanağı olacak ve bunu yaparsamda ileriye dönük birşey yapmam gerekecek yani 2 yıl sonra paneli değiştirmemem gerekecek
- 15-06-2010, 00:42:05Merhaba
Buradan da geniş bilgi vereyim eğer hosting işinde kullanacaksanız kesinlikle cpanel öneririm. Satışlarınızı 5e katlayıp ek olarak tüm dns ve bilinen lazım olan ayarları sorunsuzca ve basitlikle gerçekleştirebilirsiniz. Zaten hiçbir hosting firması iscp yada başka yazılım kullanmadığından size bu firmalardan gelen her müşteri için taşıma sıkıntısı hatta mailleri alamama gibi sorunlar da olacaktır.