Merhaba

Şuanda kullanmakta olduğum Cpanel destekli bur sunucum var ama geçen gün bir arkadaşın aracılığı ile ISPCP ile tanıştım görsel olarak çok detaylara inmemiş ve kullanım olarak gayet başarılı ve ücretsiz olduğu için maddende avantajlı bir yazılım gibi geldi bana ama aklıma takılan bazı sorular var. bilgisi olan arkadaşlar bu konuda yanıt verirse benim gibi belki bu panele geçmek isteyen arkadaşlarda olabilir,


1) ISPCP Panelde sunucu performansı açısından bir sorunum olurmu.
2) Cpanel deki müşterilerimi basit bir yöntem ile bu panele aktarma şansım varmı.
3) cpanel olan sunucuma format atmadan aynı anda 2 paneli bir süreliğine kullanma şansım olabilirmi.
4) ISPCP yeterince güvenlimidir.

arkadaşlar bu konularda bilgisi olan lar yardımcı olabilirlerse çok memnun olurum şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.