
Plesk fazla tüketim yapıyor
29
●966
- 23-01-2025, 23:57:07Tekrar plesk kurup buraya değerleri atacağım hocam. Resim çıktısı olarak, ps aux --sort=-%mem | head -n 20 komut çalıştırdığımda değerler bu şekildedir.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 24-01-2025, 01:46:41Çıktıya göre sisteminizde aşırı ram tüketimi yapan bir işlem yok. Siz anladığım kadarıyla dedicated bir sunucu değil sanal sunucu hizmeti alıyorsunuz kaanın da söylediği gibi ana sunucuda dengesiz bir ram dağıtımı ve kullanımı mevcut, buna memory overcommitment diyoruz. Bu durumda size tahsis edilen belleği tam olarak kullanamazsınız ve boş sunucuda bile anlamsız kullanımlar görürsünüz.
Bunun cpu için olanı da vardır ona da cpu steal diyoruz, ana sunucunun işlemci gücü sanal sunuculara dengesiz şekilde dağıtılırsa ve sanal sunucular da yüksek kullanımlar yapıp tüm işlemciyi bitirirse sanal sunucular birbirinin işlemci haklarından kullanım yapmaya başlar bu durumda cpu üzerinde bir iş kuyruğu oluşur ve performans ciddi şekilde düşer.
Firmanıza durumu bildirip sanal sunucunuzu farklı bir ana sunucuya aktarmalarını talep edin. - 24-01-2025, 02:22:01Esxi'den şunu attılar

Cihaz boştur şuanda sizden başkası yoktur, esxi tarafında kullanım bu gözükmektedir dediler. - 24-01-2025, 02:24:22Farklı bir firmadan özellikle yurt dışından vps al o zaman farkı görürsün.yorgun1adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2025, 02:34:41Önerebileceğiniz bir sunucu firması var mıdır acaba ?GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütçe dostu sunucu olarak ?

