• 23-01-2025, 23:50:33
    #10
    Htop değerleri

  • 23-01-2025, 23:57:07
    #11
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ram kullanımı çok yükseldiğinde yukardaki komutu çalıştırıp çıktısını ekler misiniz buraya.
    Tekrar plesk kurup buraya değerleri atacağım hocam. Resim çıktısı olarak, ps aux --sort=-%mem | head -n 20 komut çalıştırdığımda değerler bu şekildedir.

  • 24-01-2025, 01:14:32
    #12
    Firma hypervisor e gereğinden fazla sanal sunucu kurmuş haliyle ram kaynağı yetmiyor farklı firmaya geçiş yapın.
  • 24-01-2025, 01:46:41
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    Çıktıya göre sisteminizde aşırı ram tüketimi yapan bir işlem yok. Siz anladığım kadarıyla dedicated bir sunucu değil sanal sunucu hizmeti alıyorsunuz kaan’ın da söylediği gibi ana sunucuda dengesiz bir ram dağıtımı ve kullanımı mevcut, buna memory overcommitment diyoruz. Bu durumda size tahsis edilen belleği tam olarak kullanamazsınız ve boş sunucuda bile anlamsız kullanımlar görürsünüz.

    Bunun cpu için olanı da vardır ona da cpu steal diyoruz, ana sunucunun işlemci gücü sanal sunuculara dengesiz şekilde dağıtılırsa ve sanal sunucular da yüksek kullanımlar yapıp tüm işlemciyi bitirirse sanal sunucular birbirinin işlemci haklarından kullanım yapmaya başlar bu durumda cpu üzerinde bir iş kuyruğu oluşur ve performans ciddi şekilde düşer.

    Firmanıza durumu bildirip sanal sunucunuzu farklı bir ana sunucuya aktarmalarını talep edin.
  • 24-01-2025, 02:22:01
    #14
    Esxi'den şunu attılar


    Cihaz boştur şuanda sizden başkası yoktur, esxi tarafında kullanım bu gözükmektedir dediler.
  • 24-01-2025, 02:24:22
    #15
    yorgun1adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esxi'den şunu attılar


    Cihaz boştur şuanda sizden başkası yoktur, esxi tarafında kullanım bu gözükmektedir dediler.
    Farklı bir firmadan özellikle yurt dışından vps al o zaman farkı görürsün.
  • 24-01-2025, 02:34:41
    #16
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir firmadan özellikle yurt dışından vps al o zaman farkı görürsün.
    Önerebileceğiniz bir sunucu firması var mıdır acaba ?

    Bütçe dostu sunucu olarak ?
  • 24-01-2025, 02:35:05
    #17
    yorgun1adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerebileceğiniz bir sunucu firması var mıdır acaba ?

    Bütçe dostu sunucu olarak ?
    hetzner
  • 24-01-2025, 15:40:19
    #18
    Hocam Hetzner Cloud'a geçin kurun aaPanel ya da Plesk farkı görün.