Konu
Plesk fazla tüketim yapıyor
24-01-2025, 02:22:01
#14
yorgun1adam
Esxi'den şunu attılar
Cihaz boştur şuanda sizden başkası yoktur, esxi tarafında kullanım bu gözükmektedir dediler.