• 23-12-2024, 23:30:56
    #1
    Arkadaşlar sshden e posta ekleyip cıkarabiliyordum ama şuan yapamıyorum, size zahmet elinde olan verebilir mi ? önemli bir konu.
  • 23-12-2024, 23:32:09
    #2
    a00k00-7nc411-2dft75-h9x137-889a85
  • 23-12-2024, 23:36:55
    #3
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a00k00-7nc411-2dft75-h9x137-889a85
    Beton döksek memleketteki bütün tesislerin çalışması lazım 1 ay sana be.
  • 23-12-2024, 23:38:23
    #4
    a00h00-ajf711-n04575-8jyk32-k04906
    a00a00-fdap11-vq6j75-cy5702-wqka53
    a00d00-yb9811-e1pc74-kdkg12-v6jw34
  • 23-12-2024, 23:38:47
    #5
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a00k00-7nc411-2dft75-h9x137-889a85
    Hocam bunu nasıl kod olarak alabiliyorsunuz? Trial başvuruyorum direkt kurulum olarak veriyor. Kod olarak nasıl alabilirim?
  • 23-12-2024, 23:42:43
    #6
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a00h00-ajf711-n04575-8jyk32-k04906
    a00a00-fdap11-vq6j75-cy5702-wqka53
    a00d00-yb9811-e1pc74-kdkg12-v6jw34
    Üstadım be,
    neden artık 3 tane e posta acabiliyoruz ? lisans la ? eskiden daha cok acabiliyorduk ?
    bunun bir cözümü varmı üstad.
  • 23-12-2024, 23:52:08
    #7
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a00h00-ajf711-n04575-8jyk32-k04906
    a00a00-fdap11-vq6j75-cy5702-wqka53
    a00d00-yb9811-e1pc74-kdkg12-v6jw34
    Kullanılabilir kaynak yok. Devam etmek için lisansınızı daha yüksek bir sürüme güncelleyin.

    Bu hatayı alıyor e posta acamıyorum üstad :/
  • 23-12-2024, 23:59:31
    #8
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılabilir kaynak yok. Devam etmek için lisansınızı daha yüksek bir sürüme güncelleyin.

    Bu hatayı alıyor e posta acamıyorum üstad :/
    Trial lisanslar 3 domain limitlidir para verip lisans alman gerekir.
  • 24-12-2024, 00:00:27
    #9
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trial lisanslar 3 domain limitlidir para verip lisans alman gerekir.
    Hocam tek domain var, sadece e postayı 4 tane acmak istiyorum :/