GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
a00h00-ajf711-n04575-8jyk32-k04906
a00a00-fdap11-vq6j75-cy5702-wqka53
a00d00-yb9811-e1pc74-kdkg12-v6jw34
Üstadım be,
neden artık 3 tane e posta acabiliyoruz ? lisans la ? eskiden daha cok acabiliyorduk ?
bunun bir cözümü varmı üstad.