• 23-06-2024, 01:21:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba plesk sunucuya phpmyadminden wisecp yedeğimi aktarmak için sql'i içe aktarmaya çalışıyorum fakat bu şekilde hata verip yarısını içe aktarıyor sadece nasıl düzeltebilirim.


    -- ------------------------------------------------------------ Tablo için tablo yapısı `configurations`--CREATE TABLE `configurations` ( `name` varchar(300) DEFAULT NULL, `content` text DEFAULT NULL, `created_at` datetime NOT NULL DEFAULT current_timestamp(), `updated_at` datetime NOT NULL DEFAULT current_timestamp()) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8mb4 COLLATE=utf8mb4_unicode_ci;
  • 23-06-2024, 01:23:05
    #2
    gokcemdijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba plesk sunucuya phpmyadminden wisecp yedeğimi aktarmak için sql'i içe aktarmaya çalışıyorum fakat bu şekilde hata verip yarısını içe aktarıyor sadece nasıl düzeltebilirim.


    -- ------------------------------------------------------------ Tablo için tablo yapısı `configurations`--CREATE TABLE `configurations` ( `name` varchar(300) DEFAULT NULL, `content` text DEFAULT NULL, `created_at` datetime NOT NULL DEFAULT current_timestamp(), `updated_at` datetime NOT NULL DEFAULT current_timestamp()) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8mb4 COLLATE=utf8mb4_unicode_ci;


    Merhaba yardımcı olabilirim,
    https://wa.me/905517303223
    Ulaşabilirsiniz,

    --
    ilgili tablo düzenlenip yüklenmiştir.