merhaba plesk sunucuya phpmyadminden wisecp yedeğimi aktarmak için sql'i içe aktarmaya çalışıyorum fakat bu şekilde hata verip yarısını içe aktarıyor sadece nasıl düzeltebilirim.


-- ------------------------------------------------------------ Tablo için tablo yapısı `configurations`--CREATE TABLE `configurations` ( `name` varchar(300) DEFAULT NULL, `content` text DEFAULT NULL, `created_at` datetime NOT NULL DEFAULT current_timestamp(), `updated_at` datetime NOT NULL DEFAULT current_timestamp()) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=utf8mb4 COLLATE=utf8mb4_unicode_ci;