Fiyatı alabilir miyim? + Sürüm yukseltme oluyormu pleskte. Yani ben bu lisansı sizden aldıktan sonda 9.x serisine geçebilir mim veya ne kadar ücret ödemeliyim?
Bu key legal mi acaba ? Her plesk için tek key legal diye biliyorum. Ayrıca bahsettiğiniz key bende ve w@rezde mevcut bir key. satmak nekadar etik tartışılır.
Tek bir lisansın farklı sunuculara kurulması legal mi acaba ? Eğer böyle birşey varsa toplanalım alalım 1 lisans ve her sunucumuza legal oalrak kuralım. Bana bunun açıklamasını yaparsanız sevinirim