• 08-06-2009, 09:08:24
    #1
    ---
  • 08-06-2009, 11:03:49
    #2
    Fiyatı alabilir miyim? + Sürüm yukseltme oluyormu pleskte. Yani ben bu lisansı sizden aldıktan sonda 9.x serisine geçebilir mim veya ne kadar ücret ödemeliyim?
  • 30-06-2009, 01:04:26
    #3
    pm alablirmiyim
  • 28-07-2009, 20:27:04
    #4
    ne kadar istiyorsunuz? pm ile bana da iletirmisiniz detaylari?

    tesekkurler
  • 24-08-2009, 19:18:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu key legal mi acaba ? Her plesk için tek key legal diye biliyorum. Ayrıca bahsettiğiniz key bende ve w@rezde mevcut bir key. satmak nekadar etik tartışılır.
  • 31-08-2009, 10:45:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tek bir lisansın farklı sunuculara kurulması legal mi acaba ? Eğer böyle birşey varsa toplanalım alalım 1 lisans ve her sunucumuza legal oalrak kuralım. Bana bunun açıklamasını yaparsanız sevinirim