Tek bir lisansın farklı sunuculara kurulması legal mi acaba ? Eğer böyle birşey varsa toplanalım alalım 1 lisans ve her sunucumuza legal oalrak kuralım. Bana bunun açıklamasını yaparsanız sevinirim