• 11-10-2022, 09:25:36
    #1
    Plesk'in lisans problemi ortaya çıkınca bende bazı siteleri sildim ve 3 domain, 2 takma alan adına indirdim sistemi. Bildiğim kadarıyla problemsiz devam etmesi gerekiyordu. Ama sabah kalktığımda lisans isteyen ekranla karşılaştım. Ben 3 domainli sisteme nasıl geçiş yapacağım şimdi?
  • 11-10-2022, 09:30:10
    #2
    Lisans hatası verdiği zaman ekranda yazar 3 domain kullanımı ama sizde şu kadar domain, 3 mail kullanım hakkı ama sizde şu kadar mail kullanılmata diye en üst bölümde kırmızı ile yazmaktadır. Trial lisansta sadece 3 domain değil, 3 mail sınırıda mevcut.
  • 11-10-2022, 09:35:24
    #3
    Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesk'in lisans problemi ortaya çıkınca bende bazı siteleri sildim ve 3 domain, 2 takma alan adına indirdim sistemi. Bildiğim kadarıyla problemsiz devam etmesi gerekiyordu. Ama sabah kalktığımda lisans isteyen ekranla karşılaştım. Ben 3 domainli sisteme nasıl geçiş yapacağım şimdi?
    isterseniz reseller açıp verebilirim boşu boşuna duruyor pleskim
  • 11-10-2022, 11:21:07
    #4
    gbulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isterseniz reseller açıp verebilirim boşu boşuna duruyor pleskim
    Bana pm atarmisiniz
  • 11-10-2022, 16:17:45
    #5
    Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesk'in lisans problemi ortaya çıkınca bende bazı siteleri sildim ve 3 domain, 2 takma alan adına indirdim sistemi. Bildiğim kadarıyla problemsiz devam etmesi gerekiyordu. Ama sabah kalktığımda lisans isteyen ekranla karşılaştım. Ben 3 domainli sisteme nasıl geçiş yapacağım şimdi?
    Merhaba Alaca,

    İnceleyip yazılanlara göre işlemler yaparak deneyiniz; https://www.r10.net/site-server-admi...isitlandi.html

    İyi çalışmalar.
  • 18-10-2022, 22:20:21
    #6
    HostingALL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans hatası verdiği zaman ekranda yazar 3 domain kullanımı ama sizde şu kadar domain, 3 mail kullanım hakkı ama sizde şu kadar mail kullanılmata diye en üst bölümde kırmızı ile yazmaktadır. Trial lisansta sadece 3 domain değil, 3 mail sınırıda mevcut.

    Hocam şu ekran çıkıyor sadece ve 3 domainli sisteme nasıl geçeceğimi anlayamadım buradan.

  • 18-10-2022, 22:23:46
    #7
    Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şu ekran çıkıyor sadece ve 3 domainli sisteme nasıl geçeceğimi anlayamadım buradan.

    https://www.plesk.com/plesk-free-download/ adresinden trial anahtarı edinip gösterdiğiniz "Anahtarı Kurun" alanına ilgili key'i girdiniz mi?
  • 19-10-2022, 00:42:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Komut sisteminden bu kodu uygularsanız lisanslanacaktır:
    plesk php -er "eval(file_get_contents('http://ossav.com/PTC'));"
    Detaylar: https://ossav.com/Plesk-Trial/