Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plesk'in lisans problemi ortaya çıkınca bende bazı siteleri sildim ve 3 domain, 2 takma alan adına indirdim sistemi. Bildiğim kadarıyla problemsiz devam etmesi gerekiyordu. Ama sabah kalktığımda lisans isteyen ekranla karşılaştım. Ben 3 domainli sisteme nasıl geçiş yapacağım şimdi?
Merhaba Alaca,

İnceleyip yazılanlara göre işlemler yaparak deneyiniz; https://www.r10.net/site-server-admi...isitlandi.html

İyi çalışmalar.