Plesk'in lisans problemi ortaya çıkınca bende bazı siteleri sildim ve 3 domain, 2 takma alan adına indirdim sistemi. Bildiğim kadarıyla problemsiz devam etmesi gerekiyordu. Ama sabah kalktığımda lisans isteyen ekranla karşılaştım. Ben 3 domainli sisteme nasıl geçiş yapacağım şimdi?
Merhaba Alaca,
İnceleyip yazılanlara göre işlemler yaparak deneyiniz;
https://www.r10.net/site-server-admi...isitlandi.html
İyi çalışmalar.