• 04-08-2020, 15:03:28
    #1
    Bu plesk eskiden sitelerde yazılı lisansları kabul ediyordu ama şimdi illa kendin girip lisans alman gerekiyor. Ona da mail yetmiyor yok mu bir kolay yolu acaba? Her defasında yeni mail açıp ona mı lisans istememiz gerekiyor
  • 04-08-2020, 15:05:05
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Temp / Fake mail kullanabilirsiniz.

    Özellikle Telegram'da @fakemailbot botu var, hayat kurtarıcı.
  • 04-08-2020, 15:06:34
    #3
    Bir dostum 1 yıl boyunca tempailden aldığı lisanslarla yönetti
  • 04-08-2020, 15:06:55
    #4
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu plesk eskiden sitelerde yazılı lisansları kabul ediyordu ama şimdi illa kendin girip lisans alman gerekiyor. Ona da mail yetmiyor yok mu bir kolay yolu acaba? Her defasında yeni mail açıp ona mı lisans istememiz gerekiyor
    Her seferinde deneme lisansını kabul ediyor mu hocam ?
  • 04-08-2020, 15:11:33
    #5
    whatsaero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temp / Fake mail kullanabilirsiniz.

    Özellikle Telegram'da @fakemailbot botu var, hayat kurtarıcı.
    telegramı cok bılmıyorum hocam da fakemailbot dediğiniz nasıl yani otomatik mail mi acıyor bıze
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dostum 1 yıl boyunca tempailden aldığı lisanslarla yönetti
    nasıl alıyoruz hocam tempmail ne oluyor tam olarak?
    atakantr57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her seferinde deneme lisansını kabul ediyor mu hocam ?
    evet hocam farklı maılden alınca kabul edıyor
  • 04-08-2020, 15:20:47
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dostum 1 yıl boyunca tempailden aldığı lisanslarla yönetti
    hocam Allah senden razı olsun ya süper bir sistemmiş helal olsun yapanlara da
  • 04-08-2020, 15:24:35
    #7
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam Allah senden razı olsun ya süper bir sistemmiş helal olsun yapanlara da
    Hocam sistem şu; pleske kaydoluyorsun ya orada mail istiyor, tempailden maili alıp direk lisansı alıyoruz max 2dk sürüyor
  • 04-08-2020, 15:29:57
    #8
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu plesk eskiden sitelerde yazılı lisansları kabul ediyordu ama şimdi illa kendin girip lisans alman gerekiyor. Ona da mail yetmiyor yok mu bir kolay yolu acaba? Her defasında yeni mail açıp ona mı lisans istememiz gerekiyor
    Merhaba Tsubaki,

    Plesk in sitesinden sürekli trial lisans alarak çözüm bulabilirsiniz.

    İyi çalışmalar.
  • 04-08-2020, 15:30:52
    #9
    ⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
    https://temp-mail.org/