Bu plesk eskiden sitelerde yazılı lisansları kabul ediyordu ama şimdi illa kendin girip lisans alman gerekiyor. Ona da mail yetmiyor yok mu bir kolay yolu acaba? Her defasında yeni mail açıp ona mı lisans istememiz gerekiyor
Her seferinde deneme lisansını kabul ediyor mu hocam ?