• 25-05-2008, 10:30:24
    #1
    arkadaşlar resellerde açtığım hesaplarda plesk panelini içınca kullanıcı ad veya şifresi hatalı diyor. bunun için kullanıcılarım kontrol panellerini kullanamıyorlar. bu sounu ortadan kaldırmak için farklı bir işlem mi yapıyoruz...
  • 25-05-2008, 10:33:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sonradan web kullanıcı ekleyeceksin.
  • 25-05-2008, 10:34:31
    #3
    Eğer limitlerde izin verilmemişse açamazsınız. Aldığınız yere bildirin.
  • 25-05-2008, 10:42:49
    #4
    Resellerınızdan host hesabı açtığınız müşterinize verdiğiniz PLESK bilgilerinde, siteadresi.uzantısı şeklinde kullanıcı adı veriyorsunuz değil mi?
  • 25-05-2008, 10:57:23
    #5
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resellerınızdan host hesabı açtığınız müşterinize verdiğiniz PLESK bilgilerinde, siteadresi.uzantısı şeklinde kullanıcı adı veriyorsunuz değil mi?

    evet tabiki veriyorum. yeni kullanıcı hesabı da açtım değişen bişey yok malesef
  • 28-05-2008, 12:53:49
    #6
    acaba başka yolu varmıdır. veya şöyle söyliyeyim. pleskte domainimi kaydediyorum. ve plesk vermek için birşey yapmıyorum. cpanelde nasılsa aynen öyle. hasabı açınca otomatik pleski de veriyor sanıyorum. acaba yanılıyormuyum...
  • 28-05-2008, 13:18:53
    #7
    HAyır o şekilde olmaz..

    Panele domain ekledikten sonra ; Domain Kullanıcısından şifre oluşturuyosunuz ve böylece kullanıcıya plesk vermiş oluyosunuz..
  • 28-05-2008, 17:20:51
    #8
    ottomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HAyır o şekilde olmaz..
    Panele domain ekledikten sonra ; Domain Kullanıcısından şifre oluşturuyosunuz ve böylece kullanıcıya plesk vermiş oluyosunuz..

    arkadaşım şimdi onuda denedim web user seçeneğinden şifre oluşturdum ama malesef. başka seçeneğimiz kaldımı?
  • 28-05-2008, 17:29:37
    #9
    Web Users'tan değil, Domain Administratordan yapacaksınız.