acaba başka yolu varmıdır. veya şöyle söyliyeyim. pleskte domainimi kaydediyorum. ve plesk vermek için birşey yapmıyorum. cpanelde nasılsa aynen öyle. hasabı açınca otomatik pleski de veriyor sanıyorum. acaba yanılıyormuyum...