Selam,
Linux plesk 8.2 den alınmış yedeği Plesk 8.2 Windows a nasıl geçirebilirim ? geçirebilirmiyim yada ? yada linux plesk yedek dosyasının içini nasıl grebilirim son çare olarak ?
Teşekkürler..
Plesk yedekleri arasında sıkıştım
7
●772
- 17-01-2008, 23:59:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Emin değilim fakat çalışacağını sanmıyorum. Ben Plesk'te iki aynı sunucudan ve iki aynı plesk sürümünden yedek alıp diğerine sorunsuz bir şekilde atamıyordum. Plesk yedek konusunda hiç nazik davranmıyor. Linux ile windows arasında da mutlaka bir kıllık yapacaktır. Ama genede yedekleme(backups) bölümünden geri yükleme yapmayı deneyiniz...
TayFun KesKin - 18-01-2008, 00:16:00Dosya içeriği muhtemelen uzantısız olur. Yedek dosyanızı yeniden isimlendirerek uzantısını .rar yapar mısınız ? Muhtemelen içerik gözükecektir...
TayFun KesKin