• 17-01-2008, 23:51:05
    #1
    Selam,

    Linux plesk 8.2 den alınmış yedeği Plesk 8.2 Windows a nasıl geçirebilirim ? geçirebilirmiyim yada ? yada linux plesk yedek dosyasının içini nasıl grebilirim son çare olarak ?

    Teşekkürler..
  • 17-01-2008, 23:53:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    winscp ile backup dizinine alıp backup bölümünde çıkması lazım diye düşünüyorum.

    sonrada restore diyip yedeği kurmak...
  • 17-01-2008, 23:56:28
    #3
    İyide yedeği linux plesk ten aldım windows makinaya attım
  • 17-01-2008, 23:59:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Emin değilim fakat çalışacağını sanmıyorum. Ben Plesk'te iki aynı sunucudan ve iki aynı plesk sürümünden yedek alıp diğerine sorunsuz bir şekilde atamıyordum. Plesk yedek konusunda hiç nazik davranmıyor. Linux ile windows arasında da mutlaka bir kıllık yapacaktır. Ama genede yedekleme(backups) bölümünden geri yükleme yapmayı deneyiniz...

    TayFun KesKin
  • 18-01-2008, 00:05:13
    #5
    mlsf :/ backups ile yapılabilecek bir şey yok en azından dosya içeriklerini görebileceğim birşey olsa çok iyi olur
  • 18-01-2008, 00:16:00
    #6
    Dosya içeriği muhtemelen uzantısız olur. Yedek dosyanızı yeniden isimlendirerek uzantısını .rar yapar mısınız ? Muhtemelen içerik gözükecektir...

    TayFun KesKin
  • 18-01-2008, 00:21:58
    #7
    mlsf denedim fakat arşivi hatalı olarak gösteriyor
  • 18-01-2008, 08:14:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    boyle birseyle ugrasilmaz otomatigi unutun..

    soyle yapacaksin.. once yedeginin bir yedegini alacaksin..Sonra bir yedegi winrar programi ile acabilirsin onunla acip dosyalari cikartip yeni windows ftp den atilacak ve database de sonra yuklenecek..