Selam,

Linux plesk 8.2 den alınmış yedeği Plesk 8.2 Windows a nasıl geçirebilirim ? geçirebilirmiyim yada ? yada linux plesk yedek dosyasının içini nasıl grebilirim son çare olarak ?

Teşekkürler..